Pages

Thursday, April 5, 2012

banyak hal sangat

pening pun ada..penat pun ada..... dan kadang kadang rasa blank sangat ...... macam ni la bila dah terlalu banyak sangat perkara yang memerlukan perhatian dalam satu masa.....

Mana nak mula pun tak tahu lah.....

Lately...banyak perkara yang memerlukan saya berfikir dan menilai erti kehidupan.... rasa berat juga nih...entah la.....setiap hari rasa waktu sangat singkat...sampai nak rehat pun rasa tak cukup masa.....

Orang kata..kalau banyak sangat benda dalam satu masa...kita buat list.... baru senang nak settlekan...buat yang mana penting dulu.....

Tapi nak list kan pun saya tak reti..... mungkin sebab benda benda ni effect semangat saya kot....tu yang jadi slo mo je otak ni....idea manyak..tapi terperam je dulu.... haish

apa pun.... saya nak mulakan dengan satu pengumuman...
ehem ehem.... saya dah capai salah satu impian saya...

I'm now officially a LAPTOP owner..yippeeee...

Alhamdullilah.. syukur pada Allah atas hadiah ini......

No comments:

Post a Comment