Pages

Tuesday, April 10, 2012

Lemas


bukan tajuk berita utama ye.. bukan juga kejadian ngeri.....jangan salah sangka ye...

Lemas - dari pelbagai bentuk keadaan dan situasi, perkataan ini bole di guna pakai...utk adik adik yang masih bersekolah...sila rujuk kamus dewan bahasa dan pustaka....

"Lemas tol aku nengok kan si anu tu, baju dah macam sarung nangka" ..ye kengkawan kita pernah dengar ayat ni...di tuturkan oleh seorang makcik.... tapi ikut logik...patutnya si anu yang rasa lemas kan kan kan...makcik tu pula yang lemas....jadi mana lojiknya? ok ada konpius di situ


"Kau tak lemas ke duduk dalam bilik camni? tingkap tak bukak..aku lemas tau" - dari seorang kawan ke seorang kawan.... explanation?



"cuba ko duduk diam sikit along, lemas mak tengok ko terkinja kinja nih" ... dari mata bole effect lemas ek....hebat le... wakakaka

jadi appa motif tajuk kita hari ni?....takde....

Dah dekat sejam menung depan laptop, tapi tak tau nak tulis apa.... kepala otak dah lemas.... mata pun dah lemau.....

No comments:

Post a Comment