Pages

Tuesday, September 20, 2011

Terlalu banyak...

Yeah..... benar sekali.... saya kini menyedari yang sudah terlalu banyak.....sangat banyak.... amat banyak sekali saya makan..... alasan? "maklum le musim raya.... " what the hey?! hahahaha..... baik mengata diri sendiri dari di kata orang...owh itu sangat pedih okeh......



Jadi..sebelum anak dara aku komplem "mama ni cantik la..tapi kenapa gemuk sangat?" baik lah aku menyedarkan diri..... tak baik wooo menyeksa mesin timbang... kakakakaak

Eh..sebut pasal mesin timbang....dula kan....aku pernah jumpa tau mesin timbang yang kuar suara begini:

1. Anda sebenarnya OK! teeett

2. Anda Slim..teet

3. Anda Gemok..gemok banyak...sila turun dari mesin....

masa tu aku slim...so takde hal le........... kini aku memahami kalian yang seangkatan dengan ku.... huhuhuh

Apa apa pun...banyak sangat merancang agenda di kepala nih..... ntah bila nak di laksanakan.....hari berganti hari.... pasti ...satu hari.......



No comments:

Post a Comment