Pages

Monday, August 22, 2011

kENAPa?

Hari ini mulut ku ada berat untuk berkata kata.... kenapa?... Emo kah aku hari ni? tak pula..pagi tadi ok je aku bebel kan bebudak ni lam keta.....
Penat? itu biasa la...nak pula bulan Ramadhan ni kan.... duduk sesaja pun letih...apa tah lagi berlari kui kui kui....

Hari ini aku mengaktifkan silent mode...kerana sahaja.... mungkin malas nak berfikir sedalamnya.. atau juga malas untuk berkata kata...kenapa? kau tak percaya? (ehem.... walaupun mulut malas...jari jemari sangat gigih menaip ye...pergh!)

Kenapa aku sangat emo hari ni? ... barangkali mengikut cuaca...ya...hari ini sangat mendung...awan yang kelabu...dan cuaca yang sejuk dingin... serasa ku bekerja di tingkat 19 bangunan di London... har har har.....


mungkin juga aku terkesima dengan telatah kengkawan di FB yang banyak nya menggunakan bahasa cacian... sangat sangat mempamerkan ketidakbijaksanaan berfikir...... oh kasihan.........menggunakan panggilan binatang binatang ternakan...sangat meruntuhkan imej sebagai seorang insan berjaya.....Berubahlah... demi menjaga nama agama mu.... berubah la...agar orang lain tidak mencaci nama ibu bapa mu..... Sayangi diri kamu....jangan kau buang Otak yang telah diberi..lantas kau memilih untuk berfikir menggunakan kepala lutut!.....

No comments:

Post a Comment