Pages

Sunday, August 28, 2011

Salam Eidul Fitri...

Hari terakhir Ramadhan.... Aku pasti merindui mu Ramadhan yang penuh keberkatan...Insha allah... kita jumpa lagi.....

Pada yang nak balik kampung tu (eh eh dah sampai kampung rupenye....hehehe) apa pun sila memandu sebagai insan yang berjaya dan berakal fikiran waras ye...... Ini khas di tujukan pada mereka yang nak ke arah pantai timur..Arghhh senang cakap orang orang kelantan le..... (ini entry jujur ye...bukan nak hentam sesapa)

Korang cuba la drive leklok ..... tak lari nye kampung tu... takat lewat sejam dua...apade hal weh.... meh tengok experience aku masa drive tahun lepas ..

Yang benar - Angry Bird




1. Jalan jem  - korang lalu belah kiri..ikut lorong kecemasa...atau atas rumput... gile ke apa?!

2. Jem area bukit - pergh tukar gear..korang pecut potong naik bukuit.... seronok ke kalo bertembung ngan keta bertentangan...dah sah tak nampak in coming cars kan... ke korang bela jin and tonik?!

3. Double line - perlukah aku terangkan?!!!

4. Dah potong..pastu cucuk nak masuk depan keta aku... kalo tercium bontot keta ..nak deal camner?!!!

5. Jalan kosong korang pandu 20km/per jam... adeh!!!!!

Apa apa pun...bawak keta memang guna kaki dan tangan...tapi pakai le otak sama...jangan sampai kaki tangan aku spank kat kepala otak korang...


Akhir kata : SALAM EIDUL FITRI...MAAF ATAS KEKASARAN BAHASA..... HEHEHEHEHE
pas raya ai upload gambar reckless driver ye.... siap plat no skali.......

No comments:

Post a Comment